Eurostars Hotel Company
Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
Eurostars Hotel Company
Please write your email or password correctly.
Bent u uw wachtwoord vergeten?

Veelgestelde vragen

Vind een antwoord op al je vragen

Hotels

In welke steden zijn er Eurostars Hotel Company?

U kunt de lijst van bestemmingen en hotels raadplegen in onze hotelcatalogus.

Hoe kan ik weten of het hotel huisdieren toelaat?

U kunt deze informatie nalezen onder de rubriek “Algemene informatie over het hotel” op de homepage van de hotelwebsite. In deze rubriek staat onder andere of huisdieren welkom zijn.

Hoe kan ik het hotel bereiken?

Als u wilt weten waar ons hotel zich juist bevindt of hoe u het kunt bereiken, surf dan naar de rubriek “Contactgegevens en kaart” op de website van het hotel.

Hoe kan ik nagaan of het hotel een parking heeft en hoeveel de parking kost?

U kunt deze informatie nalezen op de website van het hotel. Surf naar de homepage en ga naar de rubriek “Hoteldiensten”. Als het hotel over een klantenparking beschikt, wordt dit aangegeven met het icoontje P. Als u een parkeerplaats wilt reserveren kunt u deze optie aanvinken wanneer u uw reservering maakt.

Hoe kan ik een shuttledienst van de luchthaven naar het hotel reserveren?

Om een shuttledienst van de luchthaven naar het hotel te reserveren moet u een e-mail naar het hotel sturen met de gegevens van uw hotelreservering (datums en naam) en vlucht (nummer en uur).

Hoe kan ik contact opnemen met het hotel?

Onder de rubriek “Contactgegevens en kaart” op de homepage van het hotel vindt u het e-mailadres en het telefoonnummer van het hotel.

Promoties

Waar kan ik aanbiedingen en promoties bekijken?

Surf naar de homepage www.eurostarshotels.ru/ en open de rubriek “Aanbiedingen” bovenaan de pagina. Deze rubriek bevat kortingen tot -35% op verschillende bestemmingen en hotels van de keten.

Bestaat er een Eurostars klantenbindingsprogramma?

Star Traveler is ons klantenbindingsprogramma. Iedereen die één keer in één van onze hotels verblijft kan lid worden. Na uw verblijf ontvangt u een e-mail waarin we u uitnodigen om lid te worden van Star Traveler. Bij uw volgende reservering kunt u al van de voordelen van ons klantenbindingsprogramma genieten.

Hier vindt u meer informatie over Star Traveler.

Ik ben een onderneming en ik zou graag van de bedrijfsvoordelen genieten. Wat moet ik hiervoor doen?

Surf naar onze  Corporate area en registreer u. Zodra uw verzoek is goedgekeurd, sturen we u de toegangsgegevens toe waarmee u van onze speciale diensten gebruik kunt maken.

Reservering

Hoe kan ik een reservering bekijken?

Om een reservering die u op onze website heeft gemaakt te bekijken, raadpleegt u de pagina “Mijn reservering” 

Hoe kan ik een reservering wijzigen of annuleren?

Om een reservering die u op onze website heeft gemaakt te wijzigen of te annuleren, raadpleegt u de pagina ‘Mijn Reservering’.

Kan ik een wiegje op de kamer reserveren?

Wanneer u de reservering maakt op onze website zal er een optie verschijnen waarmee u de kamer kunt personaliseren. Als u met een baby reist, kunt u aangeven dat u een wiegje in de kamer wilt.

Kan ik het type kamer kiezen (met uitzicht, met tweepersoonsbed…)?

Op het moment dat u de reservering maakt, kunt u het type kamer specificeren. Als u de reservering hebt voltooid maar geen voorkeur doorgaf, kunt u de reservering alsnog aanpassen door naar de rubriek “Reservering wijzigen” op onze officiële website te surfen of rechtstreeks naar het hotel te bellen. Deze verzoeken zijn altijd onder voorbehoud van beschikbaarheid. De beschikbaarheid kan dus niet worden gegarandeerd.

Kan ik van een early check-in en/of late check-out genieten?

Early check-ins en late check-outs zijn mogelijk onder voorbehoud van beschikbaarheid. Er kan een supplement voor worden aangerekend. Ze kunnen niet worden gegarandeerd omdat ze afhankelijk zijn van de hotelbezetting. U kunt één dag voor aankomst contact opnemen met het hotel om de beschikbaarheid te raadplegen.

Betaling

Hoe kan ik mijn factuur ontvangen?

U kunt een e-mail met uw gegevens naar het hotel sturen om een factuur van uw reservering in onze hotels op te vragen.

Voor andere vragen kunt u contact met ons opnemen via de chatfunctie op deze website. De klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag van 09.00 u. tot 19.00 u.
U kunt ons ook via e-mail bereiken. De contactgegevens van onze departementen vindt u hier
Je kunt je vragen en/of opmerkingen ook via Twitter naa @EurostarsHelp sturen.