Vind een antwoord op al je vragen
Veelgestelde vragen
-
U kunt de lijst van bestemmingen en hotels raadplegen in onze hotelcatalogus.
-
U kunt deze informatie nalezen onder de rubriek “Algemene informatie over het hotel” op de homepage van de hotelwebsite. In deze rubriek staat onder andere of huisdieren welkom zijn.
-
Als u wilt weten waar ons hotel zich juist bevindt of hoe u het kunt bereiken, surf dan naar de rubriek “Contactgegevens en kaart” op de website van het hotel.
-
U kunt deze informatie nalezen op de website van het hotel. Surf naar de homepage en ga naar de rubriek “Hoteldiensten”. Als het hotel over een klantenparking beschikt, wordt dit aangegeven met het icoontje P. Als u een parkeerplaats wilt reserveren kunt u deze optie aanvinken wanneer u uw reservering maakt.
-
Om een shuttledienst van de luchthaven naar het hotel te reserveren moet u een e-mail naar het hotel sturen met de gegevens van uw hotelreservering (datums en naam) en vlucht (nummer en uur).
-
Onder de rubriek “Contactgegevens en kaart” op de homepage van het hotel vindt u het e-mailadres en het telefoonnummer van het hotel.
Voor andere vragen kunt u contact met ons opnemen via de chatfunctie op deze website. De klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag van 09.00 u. tot 19.00 u.
U kunt ons ook via e-mail bereiken. De contactgegevens van onze departementen vindt u hier.
Je kunt je vragen en/of opmerkingen ook via Twitter naar @EurostarsHelp sturen.
U kunt ons ook via e-mail bereiken. De contactgegevens van onze departementen vindt u hier.
Je kunt je vragen en/of opmerkingen ook via Twitter naar @EurostarsHelp sturen.