Eurostars Hotel Company
Onze belofte
De klanten die via onze officiële website www.eurostarshotels.com of een internetpagina van Eurostars Hotel Company boeken, kunnen tijdens hun verblijf van enkele extra voordelen genieten: fles water bij aankomst, vroege check-in en late check-out.
Voorwaarden van de voordelen
• Een fles water per gereserveerde kamer.
• De vroege check-in en late check-out zijn afhankelijk van de beschikbaarheid. Ook de aankomst- en vertrekuren kunnen variëren afhankelijk van het hotel.
• Niet beschikbaar: Eurostars Araguaney , Eurostars Book Hotel , Eurostars Diana Palace , Eurostars Grand Central , Eurostars I-Hotel , Eurostars Magnificent Mile , Eurostars Wall Street , Exe Getafe, Exe Gran Hotel Almenar , Exe Internacional Palace , Exe Plaza Catalunya , Exe Princep , Exe Prisma , Exe Sevilla Palmera , Exe Suites 33 , Exe Villa d'Obidos E Ikonik Puebla
Hebt u gegarandeerd de laagst beschikbare prijs. Dat is onze garantie tegenover onze gasten: de beste hotels, altijd tegen de beste internetprijs.
Wij weten het zo zeker, dat als u op onze website reserveert en binnen twee uur een lager tarief vindt dat voor het publiek beschikbaar is op een andere website, wij de laagste prijs aan u in rekening brengen en daarover nog 10% korting geven. Deze verbintenis is onderworpen aan de voorwaarde dat de data, de verblijfsformule, het kamertype en het consumentenklimaat overeenkomen.
Behalve van deze laagste-prijsgarantie, profiteert u bij www.eurostarshotels.com van nog vele andere voordelen. Aarzel niet langer: reserveer nu!
Andere voordelen van het direct reserveren bij Eurostarshotels.com
24 uur per dag telefonische service
Reserveer in drie klikken
Kies uit onmiddellijk betalen of direct in het hotel
Zonder administratiekosten
Digicert-veiligheidscertificaat
Onmiddellijke reserveringsbevestiging
Veelgestelde vragen
De laagste-prijsgarantie geldt voor alle contracten?
Nee. De laagste-prijsgarantie van www.eurostarshotels.com geldt alleen voor tarieven die op onze website gericht op het algemene publiek werden gepubliceerd.
Hoe ga ik te werk als ik een beter tarief vind?
Als u binnen een termijn van 2 uur vanaf de bevestiging van de reservering een beter tarief vindt dan het tarief van de reservering op de website www.eurostarshotels.com, dient u een claim in te dienen bij Claims Laagste-prijsgarantie op e-mail info@eurostarshotels.com of per fax op nr. (+34) 93 295 53 70.
Vergeet niet een schermafbeelding mee te sturen (PrintScn" PetSis" of "PrtSc key" of "Command-Shift-4" en plakken) met de bijzonderheden en restricties van het lagere tarief dat beschikbaar moet zijn.
Nadat ons reserveringsteam heeft gecontroleerd of de informatie juist is en voldoet aan de vereiste Voorwaarden en condities, nemen wij contact met u op om u de tariefswijziging met inbegrip van de 10% korting mee te delen. Houd er rekening mee dat de data, de verblijfsformule, het kamertype en het consumentenklimaat moeten overeenkomen om recht te hebben op een tariefsaanpassing. We raden je ook aan de gevallen te raadplegen waarin de besteprijsgarantie niet van toepassing is.
Voorwaarden en condities
Tarieven waarop de laagste-prijsgarantie niet van toepassing is
• Tarieven die niet publiekelijk werden gegarandeerd (zoals onderhandelde tarieven; bijzondere contracten of tarieven voor groepen, touroperators, bedrijven, verenigingen, enz.).
• Tarieven op ondoorzichtige websites (zonder de naam van het hotel, zonder correct adres of met onbekende beschikbaarheid van kamers totdat de gebruiker heeft de reservering heeft betaald).
• Tarieven voor "reclamearrangementen".
• Tarieven met fouten op de desbetreffende website op het moment van het raadplegen of reserveren.
• Variaties in het tarief ten gevolge van schommelingen en/of verschillen in de valutakoers. De valuta moet dezelfde zijn als Eurostars Hotels hanteerde op het moment van kopen.
• Offline tarieven
• Tarieven met betrekking tot pagina's die betalingsdiensten per cheque aanbieden.
Hebt u gegarandeerd de laagst beschikbare prijs. Dat is onze garantie tegenover onze gasten: de beste hotels, altijd tegen de beste internetprijs.
Wij weten het zo zeker, dat als u op onze website reserveert en binnen twee uur een lager tarief vindt dat voor het publiek beschikbaar is op een andere website, wij de laagste prijs aan u in rekening brengen en daarover nog 10% korting geven. Deze verbintenis is onderworpen aan de voorwaarde dat de data, de verblijfsformule, het kamertype en het consumentenklimaat overeenkomen.
Behalve van deze laagste-prijsgarantie, profiteert u bij www.eurostarshotels.com van nog vele andere voordelen. Aarzel niet langer: reserveer nu!
Andere voordelen van het direct reserveren bij Eurostarshotels.com
24 uur per dag telefonische service
Reserveer in drie klikken
Kies uit onmiddellijk betalen of direct in het hotel
Zonder administratiekosten
Digicert-veiligheidscertificaat
Onmiddellijke reserveringsbevestiging
Veelgestelde vragen
De laagste-prijsgarantie geldt voor alle contracten?
Nee. De laagste-prijsgarantie van www.eurostarshotels.com geldt alleen voor tarieven die op onze website gericht op het algemene publiek werden gepubliceerd.
Hoe ga ik te werk als ik een beter tarief vind?
Als u binnen een termijn van 2 uur vanaf de bevestiging van de reservering een beter tarief vindt dan het tarief van de reservering op de website www.eurostarshotels.com, dient u een claim in te dienen bij Claims Laagste-prijsgarantie op e-mail info@eurostarshotels.com of per fax op nr. (+34) 93 295 53 70.
Vergeet niet een schermafbeelding mee te sturen (PrintScn" PetSis" of "PrtSc key" of "Command-Shift-4" en plakken) met de bijzonderheden en restricties van het lagere tarief dat beschikbaar moet zijn.
Nadat ons reserveringsteam heeft gecontroleerd of de informatie juist is en voldoet aan de vereiste Voorwaarden en condities, nemen wij contact met u op om u de tariefswijziging met inbegrip van de 10% korting mee te delen. Houd er rekening mee dat de data, de verblijfsformule, het kamertype en het consumentenklimaat moeten overeenkomen om recht te hebben op een tariefsaanpassing. We raden je ook aan de gevallen te raadplegen waarin de besteprijsgarantie niet van toepassing is.
Voorwaarden en condities
Tarieven waarop de laagste-prijsgarantie niet van toepassing is
• Tarieven die niet publiekelijk werden gegarandeerd (zoals onderhandelde tarieven; bijzondere contracten of tarieven voor groepen, touroperators, bedrijven, verenigingen, enz.).
• Tarieven op ondoorzichtige websites (zonder de naam van het hotel, zonder correct adres of met onbekende beschikbaarheid van kamers totdat de gebruiker heeft de reservering heeft betaald).
• Tarieven voor "reclamearrangementen".
• Tarieven met fouten op de desbetreffende website op het moment van het raadplegen of reserveren.
• Variaties in het tarief ten gevolge van schommelingen en/of verschillen in de valutakoers. De valuta moet dezelfde zijn als Eurostars Hotels hanteerde op het moment van kopen.
• Offline tarieven
• Tarieven met betrekking tot pagina's die betalingsdiensten per cheque aanbieden.