We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
      Eurostars Hotel Company
      Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
      Eurostars Hotel Company
      Please write your email or password correctly.
      Bent u uw wachtwoord vergeten?
      Crisol Regio Crisol Regio

      Crisol Regio

      Salamanca - Santa Marta de Tormes


      • Exclusief tarief
        voor leden


      • Speciale
        ervaringen en attenties


      • Gratis
        verblijven en diensten

      Crisol Regio

      Modern comfort in een oase van rust

      HET HOTEL
      Crisol Regio

      Geniet van Salamanca in Crisol Regio, op slechts 15 minuten van de prachtige Plaza Mayor in het historische centrum. Dit hotel combineert moderne voorzieningen met uitgestrekte aangelegde tuinen die een oase van rust vormen. Hier kun je ontspannen bij de buitenzwembaden, van een spannende wedstrijd genieten op de tennisbanen of op adem komen op onze ruime terrassen.

      Crisol Regio is ook de ideale plek voor de organisatie van al je evenementen, van conferenties en zakelijke bijeenkomsten tot bruiloften en speciale feesten. Onze moderne en veelzijdige installaties en uitzonderlijke service staan garant voor het succes van jouw bijeenkomsten.

      Als je op zoek bent naar een oase van rust met een goede ligging en uitzonderlijke installaties ben je bij Crisol Regio aan het juiste adres.

      • Aantal kamers:
        118 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15.00 uur.

      • Uitchecken voor:
        12.00 uur.

      • Huisdieren:
        Niet toegestaan.

      • Parkeren:
        Gratis. Er is een oplaadpunt voor elektrische auto's aanwezig.

      • Ontbijt:
        Van maandag t/m vrijdag van 07.30 tot 10.30 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 7.30 tot 11.00 uur.

      • Bar:
        Maandag tot en met donderdag van 7:00 tot 23:00, vrijdag van 7:00 tot 00:00, zaterdag van 8:00 tot 00:00 en zondag van 8:00 tot 23:00.

      • Restaurant:
        Middag: van maandag tot en met zondag van 13:00 tot 15:30. Avond: van zondag tot en met donderdag van 20:00 tot 22:30 en vrijdag en zaterdag van 20:00 tot 23:00.

      • Zwembad:
        Gesloten vanwege seizoenssluiting. Geopend van de eerste week van juni tot de eerste week van september.

      • Tennisbanen:
        Van 10.00 tot 21.00 uur.

      • Groepen:
        Als je 5 of meer kamers boekt, kunnen er speciale annulerings- en betalingsvoorwaarden gelden.

      • Aantal kamers:
        118 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15.00 uur.

      • Uitchecken voor:
        12.00 uur.

      • Huisdieren:
        Niet toegestaan.

      • Parkeren:
        Gratis. Er is een oplaadpunt voor elektrische auto's aanwezig.

      • Ontbijt:
        Van maandag t/m vrijdag van 07.30 tot 10.30 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 7.30 tot 11.00 uur.

      • Bar:
        Maandag tot en met donderdag van 7:00 tot 23:00, vrijdag van 7:00 tot 00:00, zaterdag van 8:00 tot 00:00 en zondag van 8:00 tot 23:00.

      • Restaurant:
        Middag: van maandag tot en met zondag van 13:00 tot 15:30. Avond: van zondag tot en met donderdag van 20:00 tot 22:30 en vrijdag en zaterdag van 20:00 tot 23:00.

      • Zwembad:
        Gesloten vanwege seizoenssluiting. Geopend van de eerste week van juni tot de eerste week van september.

      • Tennisbanen:
        Van 10.00 tot 21.00 uur.

      • Groepen:
        Als je 5 of meer kamers boekt, kunnen er speciale annulerings- en betalingsvoorwaarden gelden.

      Functioneel karakter

      Faciliteiten

      • Horeca

        Maak kennis met de keuken van Salamanca in ons restaurant. Elke hap combineert de authentieke smaken van de traditionele keuken met een avant-gardistische toets, een waar genot.

        Crisol Regio heeft ook een prachtige cafetaria en een terras waar je van een meer informele keuken kunt genieten op maat van jouw behoeften.

      • Zalen

        Crisol Regio is de ideale plek voor de organisatie van al je evenementen. We weten hoe belangrijk een locatie kan zijn voor het succes van je bijeenkomsten. Daarom bieden we de beste zalen aan voor gegarandeerd succes. Je kunt op ons rekenen voor de organisatie van je congressen of sociale bijeenkomsten in Salamanca.

        Het hotel beschikt over 9 zalen met verschillende groottes en opstellingen waar je tot 800 genodigden kunt ontvangen. Deze lichte ruimtes passen zich perfect aan jouw behoeften aan. Ze zijn immers uitgerust met de beste voorzieningen waaronder airconditioning, wifi, audiovisuele apparatuur, projectieapparatuur, een podium, mobiele panelen, een coffee break-service, een cateringdienst, telefoondiensten en een technische dienst.

        Neem contact met ons op via reservas@crisolregio.com.

      Aanbiedingen

      Kunnen we u verleiden?

      01

      Romantische Ervaring

      € 15

      Geniet samen met die ene speciale persoon van een romantische en onvergetelijke avond in de Crisol Regio. Deze promotie omvat:

      - Selectie van fruit gedoopt in chocolade.
      - Fles champagne op de kamer.
      - Laat uitchecken tot 13.30 uur (onder voorbehoud van beschikbaarheid).

      Bekijk aanbod
      01
      Onze

      Diensten

      ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

      Ligging en contact

      Meer informatie
      • Ctra. Madrid Km. 4 Salamanca - Santa Marta de Tormes
        37900 Spanje
      • 923 138 888
      • Contactformulier
      Contactformulier
      Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
          Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
          Imagen módulo

          We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

          Imagen módulo

          Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
          Milieubeleid van Grupo Hotusa
          Doel

          Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


          Toepassingsgebied


          -Interne operaties

          Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


          -Behoud en zorg

          Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


          -Leveringsketen

          Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


          -Klant en gemeenschap

          Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


          -Innovatie en technologie

          Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


          -Betrokkenheid van medewerkers

          Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



          Gedragsprincipes


          1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

          Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


          2. Cultuur van continue verbetering

          Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


          3. Preventie en beheer van milieurisico’s

          Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


          4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

          Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


          5. Transparantie en effectieve communicatie

          Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


          6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

          Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


          7. Betrokkenheid bij globale actie

          Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


          Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



          Herziening en actualisering


          Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.