We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
      Eurostars Hotel Company
      Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
      Eurostars Hotel Company
      Please write your email or password correctly.
      Bent u uw wachtwoord vergeten?
      Eurostars Arenas de Pinto Eurostars Arenas de Pinto

      Eurostars Arenas de Pinto

      Madrid - Pinto


      • Exclusief tarief
        voor leden


      • Speciale
        ervaringen en attenties


      • Gratis
        verblijven en diensten

      Eurostars Arenas de Pinto

      Design, architectuur, modern, ruim en de perfecte locatie

      HET HOTEL
      Eurostars Arenas de Pinto

      Hotel Eurostars Arenas de Pinto is modern met een minimalistisch design en ruime kamers. Het ligt direct aan de snelweg van Andalusië (A-4), buiten de grote stad en daarom kunnen we met recht zeggen dat we het Andalusische hotel van Madrid zijn. Het hotel is eenvoudig te bereiken dankzij de ligging direct aan de op- en afrit van de A-4. Door de ligging is het ook de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan het Warner Bros. pretpark, op niet meer dan vijf minuten met de auto. Wij zijn dan ook het favoriete hotel voor families en groepen die een paar dagen naar het Warner Bros. pretpark komen.

      Hotel Eurostars Arenas de Pinto is een gloednieuw hotel (2010), en we beschikken dus over de allerlaatste technische snufjes. Vanaf oktober 2011 maken wij deel uit van de Eurostars hotelketen, een van de grootste in Spanje met veel designer hotels.

      Hoewel we buiten de grote stad gelegen zijn, hoeven onze gasten zich niet te vervelen dankzij de vele winkels en uitgaansgelegenheden in de buurt. OP 300 meter afstand ligt een groot winkel- en uitgaanscentrum, de Nassica.

      Het perceel waar ons hotel zich bevindt is uitstekend onderhouden en als de zon schijnt is het op ons terras goed toeven. Het hotel bevat tevens een restaurant, een café en twee grote vergaderzalen met de allernieuwste technische voorzieningen voor zowel een vergadering als een familiefeest.

      • Aantal kamers:
        116 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15:00

      • Uitchecken voor:
        12:00

      • Huisdieren:
        Niet toegelaten

      • Parkeren:
        Ja, gratis parking.

      • Ontbijt:
        Van Maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur en weekend van 8:00 tot 11:00 uur.

      • Bar-restaurant:
        Van 20:00 tot 23:00 uur.

      • Roomservice:
        Van 20:00 tot 23:00 uur.

      • Groepen:
        Als je meer dan 5 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      • Aantal kamers:
        116 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15:00

      • Uitchecken voor:
        12:00

      • Huisdieren:
        Niet toegelaten

      • Parkeren:
        Ja, gratis parking.

      • Ontbijt:
        Van Maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur en weekend van 8:00 tot 11:00 uur.

      • Bar-restaurant:
        Van 20:00 tot 23:00 uur.

      • Roomservice:
        Van 20:00 tot 23:00 uur.

      • Groepen:
        Als je meer dan 5 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      Elk hotel een universum

      Faciliteiten

      • Lounges

        Onze vergaderruimtes kunnen voor allerlei activiteiten geschikt worden gemaakt: vergaderingen, persconferenties, bruiloften, doopfeesten, congressen, directievergaderingen enz.

      • Gastronomie

        Het restaurant in hotel Eurostars Arenas de Pinto beschikt over een uitstekende mediterrane keuken en heeft een unieke architectuur. Het menu is uitgebreid en zal zelfs de grootste fijnproever kunnen bekoren.

      • Wellness

        Het moment is aangebroken om helemaal te herbronnen. Neem je tijd om je even helemaal te ontspannen tijdens één van onze welness-sessies en geef je rendement een boost. Ons team heeft heel wat ervaring in manuele therapieën en gebruikt zijn kennis om de meest exclusieve massages en behandelingen aan te bieden op maat van de behoeften van de fysieke activiteit.

        Onze behandelingen zijn uniek. We maken gebruik van kwaliteitsproducten die je lichaam voeden, revitaliseren, verjongen en ontspannen.

      Aanbiedingen

      Kunnen we u verleiden?

      01

      Romantische ervaring

      € 14

      Begin uw vakantie genietend van een bijzondere ervaring.

      Omvat:
      -Duo van chocolaatjes.
      -Fles cava.

      Bekijk aanbod

      Ingang Warner Park Madrid

      € 40

      Geniet van een geweldige ervaring in Parque Warner in Madrid. Deze actie omvat een individueel ticket (kind/volwassene) dat één dag geldig is.

      *Controleer de openingsdagen en het tarief dat van toepassing is bij het hotel.
      *Kinderen kleiner dan 100 cm hebben gratis toegang.
      *Tickets beschikbaar tot einde bestaan.

      Ontdek de show in Parque Warner. Niet te missen!

      Bekijk aanbod
      01
      Onze

      Diensten

        • Het inchecken bij {{nameHotel}} is mogelijk vanaf {{check_in}} uur.
        • Het uitchecken bij {{nameHotel}} is om {{check_out}} uur.
        • De prijzen bij {{nameHotel}} kunnen variëren afhankelijk van de verblijfsperiode (data, hotelvoorwaarden, enz.). Kies uw data om de prijs te zien.
        • {{nameHotel}} ligt op {{distancia}} van het centrum van {{city}}.
        • {{nameHotel}} biedt de volgende activiteiten en diensten aan (er kunnen kosten van toepassing zijn):
          {{listaOfertas}}

      ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

      Ligging en contact

      Hotel Eurostars Arenas de Pinto ligt in de wijk Pinto in de gemeente Madrid
      Meer informatie
      • Arenas, 1, Pinto Madrid - Pinto
        28320 Spanje
      • (+34) 91 608 68 68
      • 91 608 68 69
      • Contactformulier
      Contactformulier
      Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
          Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
          Imagen módulo

          We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

          Imagen módulo

          Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
          Milieubeleid van Grupo Hotusa
          Doel

          Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


          Toepassingsgebied


          -Interne operaties

          Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


          -Behoud en zorg

          Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


          -Leveringsketen

          Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


          -Klant en gemeenschap

          Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


          -Innovatie en technologie

          Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


          -Betrokkenheid van medewerkers

          Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



          Gedragsprincipes


          1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

          Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


          2. Cultuur van continue verbetering

          Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


          3. Preventie en beheer van milieurisico’s

          Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


          4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

          Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


          5. Transparantie en effectieve communicatie

          Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


          6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

          Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


          7. Betrokkenheid bij globale actie

          Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


          Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



          Herziening en actualisering


          Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.