We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
    Eurostars Hotel Company
    Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
    Eurostars Hotel Company
    Please write your email or password correctly.
    Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Eurostars Centrum Alicante Eurostars Centrum Alicante

    Eurostars Centrum Alicante

    Alicante


    • Exclusief tarief
      voor leden


    • Speciale
      ervaringen en attenties


    • Gratis
      verblijven en diensten

    Eurostars Centrum Alicante

    Mediterraanse essentie en luxediensten in het hart van Alicante

    HET HOTEL
    Eurostars Centrum Alicante

    Eurostars Centrum Alicante bevindt zich op enkele meters van het treinstation en de jachthaven van de stad, en is ingericht op maat van gasten die met volle teugen van de verschillende facetten van Alicante willen genieten. Het hotel beschikt over moderne, elegante en luxueuze voorzieningen, en is de ideale plaats voor professionele events en rustgevende weekendjes.

    Eurostars Centrum Alicante herbergt een exclusief business centre, een bibliotheek en verschillende hoogtechnologische ruimten en is uiterst geschikt voor de organisatie van professionele meetings en events.

    Als je een vakantie plant aan de Middellandse Zee, kan je in Eurostars Centrum Alicante terecht voor het beste comfort en een uitgebreid aanbod van diensten als ontspannende en therapeutische massages, een hammam, een sauna, een gastronomisch restaurant en een zonneterras.

    • Aantal kamers:
      149

    • Inchecken vanaf:
      15.00 u.

    • Uitchecken voor:
      12.00 u.

    • Huisdieren:
      Zijn niet toegestaan

    • Parkeren:
      Exclusief parkeren voor klanten op basis van beschikbaarheid (€ 16 per dag).
      Aanwezigheid van 1 elektrisch oplaadpunt (niet compatibel met Tesla).

    • Ontbijt:
      Doordeweeks van 7.00 tot 10.30 uur en op zaterdag en zondag van 8.00 tot 11.00 uur.

    • Cafetaria:
      Van maandag tot en met donderdag van 10:30 tot 14:00 uur en van 19:00 tot 23:00 uur. Vrijdag van 10:30 tot 14:00 uur. Zaterdag en zondag van 11:00 tot 14:00 uur.

    • Roomservice:
      Van maandag tot en met donderdag van 20:30 tot 23:00 uur.

    • Lobbybar:
      Maandag t/m donderdag van 20:30 tot 23:00 uur. In deze ruimte wordt halfpension aangeboden.

    • Openingstijden fitnessruimte:
      Van 8.30 tot 21.00 uur.

    • Solarium:
      Van 7.30 uur tot 21.30 uur.

    • Groepen:
      Voor boekingen van meer dan 5 kamers kan een toeslag berekend worden. Ook kunnen er bijzondere voorwaarden gelden.

    • Aantal kamers:
      149

    • Inchecken vanaf:
      15.00 u.

    • Uitchecken voor:
      12.00 u.

    • Huisdieren:
      Zijn niet toegestaan

    • Parkeren:
      Exclusief parkeren voor klanten op basis van beschikbaarheid (€ 16 per dag).
      Aanwezigheid van 1 elektrisch oplaadpunt (niet compatibel met Tesla).

    • Ontbijt:
      Doordeweeks van 7.00 tot 10.30 uur en op zaterdag en zondag van 8.00 tot 11.00 uur.

    • Cafetaria:
      Van maandag tot en met donderdag van 10:30 tot 14:00 uur en van 19:00 tot 23:00 uur. Vrijdag van 10:30 tot 14:00 uur. Zaterdag en zondag van 11:00 tot 14:00 uur.

    • Roomservice:
      Van maandag tot en met donderdag van 20:30 tot 23:00 uur.

    • Lobbybar:
      Maandag t/m donderdag van 20:30 tot 23:00 uur. In deze ruimte wordt halfpension aangeboden.

    • Openingstijden fitnessruimte:
      Van 8.30 tot 21.00 uur.

    • Solarium:
      Van 7.30 uur tot 21.30 uur.

    • Groepen:
      Voor boekingen van meer dan 5 kamers kan een toeslag berekend worden. Ook kunnen er bijzondere voorwaarden gelden.

    Elk hotel een universum

    Faciliteiten

    • Zalen

      Eurostars Centrum Alicante beschikt over de beste salons en ruimten voor de organisatie van events en bijeenkomsten in het centrum van Alicante. Het hotel ligt overal dichtbij en beschikt over zeer goede verbindingen. Je kan niet alleen gebruikmaken van de beste services maar ook een beroep doen op ervaren personeel.

      Het hotel beschikt over verschillende moduleerbare zalen van verschillende grootte op maat van jouw event. Je kan er tot 225 personen ontvangen. Het hotel beschikt tevens over een exclusieve buitenruimte met planten en waterfonteinen waar je leuke cocktailfeestjes kan organiseren.

      Tot de services van het hotel behoren de gepersonaliseerde catering die mediterrane gerechten serveert en zich aanpast aan de smaken en speciale behoeften van de gasten.

      Neem contact met ons op via reservas@eurostarscentrumalicante.com.

    • Welzijn

      Trakteer jezelf op een ontspannende genotservaring. Raadpleeg onze exclusieve massagekaart met gepersonaliseerde technieken en behandelingen.


      * Je kunt een afspraak maken voor een massage tijdens het boeken van de kamer of direct bij de receptie van het hotel. Indien beschikbaar.

      * Cancellations: Service cancellation must be made at least 1 hour in advance. Otherwise, the full cost of the treatment will be charged.

    Aanbiedingen

    Kunnen we u verleiden?

    01

    Romantische Ervaring

    20€

    Als u wilt weten Alicante met je partner komen bezoeken!

    Omvat:
    -Een fles champagne.
    -Fruit.
    -Sjokolade.
    -Laat uitchecken tot 14:00 uur (op basis van beschikbaarheid).
    -Maximaal leerjaar (op basis van beschikbaarheid).
    -Faciliteiten VIP.

    Bekijk aanbod

    Massage 45 minuten

    70€

    Voel je als herboren met deze unieke belevenis. Nu is het de tijd om de hectiek van de stad te ontvluchten, je te verschansen in je hotel, je batterij op te laden en even helemaal bij te komen.

    Geniet van een exclusieve behandeling van 45 minuten en bereik optimale wellness zonder je kamer te hoeven verlaten.

    Elimineer gifstoffen, vergroot je ontspanning en verlicht spanningen. Geniet van een uniek moment in een ruimte die ontworpen is om je lichaam en geest tot rust te laten komen. Een ruimte waar de tijd verstrijkt tussen sensaties, rust en de harmonie van een heerlijke massage.

    Kies tussen een half omhoog/omlaag massage of een hoofd- en gezichtsmassage.

    Servicetijden: van 9.00 tot 21.00 uur

    * Maximaal 1 persoon per sessie in de kamer.
    ** Maak minstens 24 uur van tevoren een afspraak voor een massage. Dit kan je doen in het hotel.
    *** Let op: de toeslag wordt niet gerestitueerd.

    Bekijk aanbod

    Massage 30 minuten

    60€

    Voel je als herboren met deze unieke belevenis. Nu is het de tijd om de hectiek van de stad te ontvluchten, je te verschansen in je hotel, je batterij op te laden en even helemaal bij te komen.

    Geniet van een exclusieve behandeling van 30 minuten en bereik optimale wellness zonder je kamer te hoeven verlaten.

    Elimineer gifstoffen, vergroot je ontspanning en verlicht spanningen. Geniet van een uniek moment in een ruimte die ontworpen is om je lichaam en geest tot rust te laten komen. Een ruimte waar de tijd verstrijkt tussen sensaties, rust en de harmonie van een heerlijke massage.

    Servicetijden: van 9:00 tot 21:00 uur

    * Maximaal 1 persoon per sessie in de kamer.
    ** Maak minstens 24 uur van tevoren een afspraak voor een massage. Dit kan je doen in het hotel.
    *** De toeslag wordt niet gerestitueerd.

    Bekijk aanbod

    Massage 60 minuten

    80€

    Voel je als herboren met deze unieke belevenis. Nu is het de tijd om de hectiek van de stad te ontvluchten, je te verschansen in je hotel, je batterij op te laden en even helemaal bij te komen.

    Geniet van een exclusieve behandeling van 60 minuten en bereik optimale wellness zonder je kamer te hoeven verlaten. Elimineer gifstoffen, vergroot je ontspanning en verlicht spanningen.

    Geniet van een uniek moment in een ruimte die ontworpen is om je lichaam en geest tot rust te laten komen. Een ruimte waar de tijd verstrijkt tussen sensaties, rust en de harmonie van een heerlijke massage.

    Servicetijden: van 9:00 tot 21:00 uur

    * Maximaal 1 persoon per sessie in de kamer van de gast.
    ** Maak minstens 24 uur van tevoren een afspraak voor een massage. Dit kan je doen in het hotel.
    *** De toeslag wordt niet gerestitueerd.

    Bekijk aanbod

    Businesservaring

    18€

    Als je ons bezoekt voor een zakenreis, aarzel dan niet langer. Verblijf bij ons!

    Omvat:
    -Licht diner in het restaurant van het hotel (voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en een keuze uit water, frisdrank, wijn of bier).
    -Vroeg inchecken (onder voorbehoud van beschikbaarheid).
    -Laat uitchecken tot 14.00 uur (onder voorbehoud van beschikbaarheid).
    -Snel uitchecken.
    -Gratis upgrade (onder voorbehoud van beschikbaarheid).
    -VIP-voorzieningen.

    *Beschikbaar van maandag tot donderdag.

    Bekijk aanbod
    01
    Onze

    Diensten

      • Het inchecken bij {{nameHotel}} is mogelijk vanaf {{check_in}} uur.
      • Het uitchecken bij {{nameHotel}} is om {{check_out}} uur.
      • De prijzen bij {{nameHotel}} kunnen variëren afhankelijk van de verblijfsperiode (data, hotelvoorwaarden, enz.). Kies uw data om de prijs te zien.
      • {{nameHotel}} ligt op {{distancia}} van het centrum van {{city}}.
      • {{nameHotel}} biedt de volgende activiteiten en diensten aan (er kunnen kosten van toepassing zijn):
        {{listaOfertas}}

    ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

    Ligging en contact

    Hotel Eurostars Centrum Alicante bevindt zich in het centrum van Alicante, in een commerciële wijk vlakbij de jachthaven, en is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

    Meer informatie
    • Calle Pintor Lorenzo Casanova, 33-35 Alicante
      03003 Spanje
    • (+34) 965 98 80 08
    • 965 92 83 23
    • Contactformulier
    Contactformulier
    Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
        Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
        Imagen módulo

        We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

        Imagen módulo

        Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
        Milieubeleid van Grupo Hotusa
        Doel

        Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


        Toepassingsgebied


        -Interne operaties

        Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


        -Behoud en zorg

        Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


        -Leveringsketen

        Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


        -Klant en gemeenschap

        Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


        -Innovatie en technologie

        Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


        -Betrokkenheid van medewerkers

        Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



        Gedragsprincipes


        1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

        Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


        2. Cultuur van continue verbetering

        Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


        3. Preventie en beheer van milieurisico’s

        Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


        4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

        Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


        5. Transparantie en effectieve communicatie

        Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


        6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

        Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


        7. Betrokkenheid bij globale actie

        Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


        Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



        Herziening en actualisering


        Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.