We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
      Eurostars Hotel Company
      Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
      Eurostars Hotel Company
      Please write your email or password correctly.
      Bent u uw wachtwoord vergeten?
      Eurostars Danube Budapest Eurostars Danube Budapest

      Eurostars Danube Budapest

      Boedapest


      • Exclusief tarief
        voor leden


      • Speciale
        ervaringen en attenties


      • Gratis
        verblijven en diensten

      Eurostars Danube Budapest

      Geniet van innovatie en moderniteit in het hart van Boedapest

      HET HOTEL
      Eurostars Danube Budapest

      Het Eurostars Danube Boedapest is een moderne accommodatie, gelegen dichtbij de chique Avenida Andrássy en de oude Joodse wijk. Op enkele minuten van het hotel komt u in een van de levendigste delen van de stad met talloze restaurants, bars en toeristische bezienswaardigheden. De ligging van het hotel, met diverse metrostations en bushaltes in de nabijheid, is ideaal om de stad te verkennen.

      Bij Eurostars Danube Budapest vinden we het belangrijk om je de beste diensten te bieden tijdens je verblijf. Daarom hebben we een 24-uursreceptie, een transferservice naar de luchthaven (tegen betaling) of elke ochtend een ontbijtbuffet. Daarnaast zijn alle kamers perfect uitgerust en ingericht om aan je behoeften te voldoen. Ontdek na een dagje sightseeing in Boedapest de bar van het hotel.

      • Aantal kamers:
        101 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15:00

      • Uitchecken voor:
        12:00

      • Parkeren:
        Het hotel biedt 15 parkeerplaatsen in openlucht (25 euro per dag)

      • Ontbijt:
        Van maandag tot vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur. Op zaterdag en zondag van 7:00 tot 11:00 uur

      • Pendeldienst:
        Vervoer van en naar de luchthaven (met toeslag)

      • Groepen:
        Als je meer dan 5 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      • Aantal kamers:
        101 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15:00

      • Uitchecken voor:
        12:00

      • Parkeren:
        Het hotel biedt 15 parkeerplaatsen in openlucht (25 euro per dag)

      • Ontbijt:
        Van maandag tot vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur. Op zaterdag en zondag van 7:00 tot 11:00 uur

      • Pendeldienst:
        Vervoer van en naar de luchthaven (met toeslag)

      • Groepen:
        Als je meer dan 5 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      Elk hotel een universum

      Faciliteiten

      • Horeca

        Ontdek de gastronomische mogelijkheden die het hotel te bieden heeft. Elke ochtend dienen wij een volledig ontbijtbuffet op, met zowel koude als warme gerechten. Het ontbijtuur is van 07:00 tot 10:30 uur, van maandag tot en met vrijdag, en van 7:00 tot 11:00 uur, op zaterdag en zondag.

        Als u ‘s avonds zin hebt in een cocktail, kunt u terecht in de bar van het hotel om te genieten van een ontspannen ogenblik, alleen of in gezelschap.

        In het restaurant van het hotel kunt u ook reserveren voor een groepslunch of -diner. Neem gerust contact op met het hotel om meer informatie te vragen over de mogelijkheden die wij bieden voor een geslaagd evenement.

      Aanbiedingen

      Kunnen we u verleiden?

      01

      Romantische Ervaring

      25 €

      Wil je genieten van een prachtige romantische ervaring voor twee in Boedapest? Dan mag je de kans niet missen om bij ons te verblijven in het Eurostars Danube Budapest hotel en van deze ervaring te genieten.

      Inclusief:

      - Laat uitchecken (tot 14:00 uur, afhankelijk van beschikbaarheid)
      - Fles cava op de kamer
      - Vers fruit
      - Selectie van chocolade

      Bekijk aanbod

      Ontspannende ervaring

      174 €

      Aan de Eurostras Donau hebben we deze ervaring zo ontworpen dat u kunt genieten van een moment van ontspanning en u kunt loskoppelen van de dagelijkse routine.

      Omvat:
      -Massage van een uur.
      -Fles cava.
      -Laat uitchecken tot 13:00 uur.

      *Promotie beschikbaar voor twee personen.

      Bekijk aanbod

      Businesservaring

      49 €

      Omdat ook de hardste werkers recht hebben op een pauze.… Geniet nu van je business experience!

      Inclusief:
      -Een fles water op de kamer bij aankomst
      -Late check-out tot 13:00 u.
      -VIP-dienstverlening
      -Gratis wifi-verbinding op de kamer
      -Gratis minibar (zonder aanvulling)

      Bekijk aanbod
      01
      Onze

      Diensten

        • Het inchecken bij {{nameHotel}} is mogelijk vanaf {{check_in}} uur.
        • Het uitchecken bij {{nameHotel}} is om {{check_out}} uur.
        • De prijzen bij {{nameHotel}} kunnen variëren afhankelijk van de verblijfsperiode (data, hotelvoorwaarden, enz.). Kies uw data om de prijs te zien.
        • {{nameHotel}} ligt op {{distancia}} van het centrum van {{city}}.
        • {{nameHotel}} biedt de volgende activiteiten en diensten aan (er kunnen kosten van toepassing zijn):
          {{listaOfertas}}

      ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

      Ligging en contact

      Het Eurostars Danube Budapest bevindt zich in het centrum van Boedapest, op luttele meters van de metrohalte waar u lijnen 3, 2 en 1 kunt nemen, en op wandelafstand van de voornaamste straten van de hoofdstad.

      Meer informatie
      • Asbóth utca, 9 Boedapest
        1075 Hongarije
      • +36 1 610 5200
      • Contactformulier
      Contactformulier
      Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
          Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
          Imagen módulo

          We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

          Imagen módulo

          Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
          Milieubeleid van Grupo Hotusa
          Doel

          Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


          Toepassingsgebied


          -Interne operaties

          Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


          -Behoud en zorg

          Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


          -Leveringsketen

          Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


          -Klant en gemeenschap

          Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


          -Innovatie en technologie

          Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


          -Betrokkenheid van medewerkers

          Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



          Gedragsprincipes


          1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

          Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


          2. Cultuur van continue verbetering

          Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


          3. Preventie en beheer van milieurisico’s

          Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


          4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

          Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


          5. Transparantie en effectieve communicatie

          Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


          6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

          Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


          7. Betrokkenheid bij globale actie

          Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


          Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



          Herziening en actualisering


          Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.