We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
      Eurostars Hotel Company
      Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
      Eurostars Hotel Company
      Please write your email or password correctly.
      Bent u uw wachtwoord vergeten?
      Eurostars Winter Haven Eurostars Winter Haven

      Eurostars Winter Haven

      Miami Beach


      • Exclusief tarief
        voor leden


      • Speciale
        ervaringen en attenties


      • Gratis
        verblijven en diensten

      Eurostars Winter Haven

      Een art-decogeweld in het hart van Miami Beach

      HET HOTEL
      Eurostars Winter Haven

      Eurostars Winter Haven ligt aan de emblematische Ocean Drive en is een Art Deco-pareltje dat de historische charme van Miami Beach belichaamt. Dit hotel, in 1939 ontworpen door de architect Albert Anis, is getuige van de ontwikkeling en wedergeboorte van South Beach sinds de gouden eeuw. De Art Deco-voorgevel is terug te zien in het stijlvolle interieur met zachte en lichte tinten, hoogwaardige houtsoorten en geometrische vormen die samen zorgen voor een warme en exclusieve ambiance.

      Eurostars Winter Haven verwelkomt gasten die een duik willen nemen in de bruisende lokale cultuur van Miami. Dankzij de centrale ligging kunnen bezoekers profiteren van de bereikbaarheid van de populairste attracties van Sun City, zoals Lincoln Road Mall, en ook van de kosmopolitische energie die zo kenmerkend is voor South Beach.

      Geniet voor een complete ervaring van het Italiaanse restaurant Il Bolognese, van de lobbybar met spectaculair uitzicht.

      • Aantal kamers:
        70 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15.00 uur

      • Uitchecken voor:
        11.00 uur

      • Huisdieren:
        Niet toegestaan

      • Parkeren:
        Valet parking. 49$/dag + belastingen.

      • Ontbijt:
        Van 7.30 tot 11.30 uur.

      • Il Bolognese Restaurante:
        Van 7:30 tot 23:00 uur.

      • Lobbybar:
        Van 7:30 tot 23:00 uur.

      • Belangrijke informatie:
        We werken eraan om onze faciliteiten te verbeteren.

      • Borgsom:
        Er wordt een borg van 75 $ per verblijf gevraagd.

      • Groepen:
        Voor boekingen van meer dan 5 kamers kan een toeslag berekend worden. Ook kunnen er bijzondere voorwaarden gelden.

      • Aantal kamers:
        70 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15.00 uur

      • Uitchecken voor:
        11.00 uur

      • Huisdieren:
        Niet toegestaan

      • Parkeren:
        Valet parking. 49$/dag + belastingen.

      • Ontbijt:
        Van 7.30 tot 11.30 uur.

      • Il Bolognese Restaurante:
        Van 7:30 tot 23:00 uur.

      • Lobbybar:
        Van 7:30 tot 23:00 uur.

      • Belangrijke informatie:
        We werken eraan om onze faciliteiten te verbeteren.

      • Borgsom:
        Er wordt een borg van 75 $ per verblijf gevraagd.

      • Groepen:
        Voor boekingen van meer dan 5 kamers kan een toeslag berekend worden. Ook kunnen er bijzondere voorwaarden gelden.

      Elk hotel een universum

      Faciliteiten

      • Horeca

        Bij Eurostars Winter Haven kun je genieten van een unieke dinerervaring in twee verschillende ruimtes die de sfeer en stijl van Miami Beach perfect weerspiegelen. Het Italiaanse restaurant Il Bolognese en de lobbybar bieden een gevarieerde keuze aan gerechten en drankjes die een perfecte aanvulling vormen op de hotelervaring. Elke ruimte is ontworpen met een eigen unieke sfeer, van de authentieke Italiaanse keuken tot een stijlvolle cocktailbar, zodat elke maaltijd of cocktail een onvergetelijk moment wordt. Deze ruimtes onderscheiden zich niet alleen door hun gastronomische aanbod van hoge kwaliteit, maar ook door hun elegante en gastvrije uitstraling om elke gelegenheid een speciaal tintje te geven.

      Aanbiedingen

      Kunnen we u verleiden?

      01

      Romantische Ervaring

      45 USD

      Er is altijd een reden om een romantische avond te vieren met die ene speciale persoon. Jij brengt de reden, wij zorgen voor de rest – laat je gewoon meevoeren en geniet.

      Inclusief:
      -Late check-out (tot 14:00 uur, afhankelijk van beschikbaarheid).
      -Fles cava op de kamer.
      -Selectie van bonbons.

      Bekijk aanbod

      Business Experience

      55 USD

      Optimaliseer uw zakenreis met onze exclusieve Business Experience, ontworpen om u comfort en flexibiliteit te bieden.

      Inclusief:
      - Vroeg inchecken (onder voorbehoud).
      - Laat uitchecken (tot 14:00 uur, onder voorbehoud).
      - Selectie van bonbons.
      - Extra water op de kamer.
      - Toegang tot een externe sportschool.

      Bekijk aanbod
      01
      Onze

      Diensten

        • Het inchecken bij {{nameHotel}} is mogelijk vanaf {{check_in}} uur.
        • Het uitchecken bij {{nameHotel}} is om {{check_out}} uur.
        • De prijzen bij {{nameHotel}} kunnen variëren afhankelijk van de verblijfsperiode (data, hotelvoorwaarden, enz.). Kies uw data om de prijs te zien.
        • {{nameHotel}} ligt op {{distancia}} van het centrum van {{city}}.
        • {{nameHotel}} biedt de volgende activiteiten en diensten aan (er kunnen kosten van toepassing zijn):
          {{listaOfertas}}

      ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

      Ligging en contact

      Meer informatie
      • 1400 Ocean Drive Miami Beach Miami Beach
        33139 Verenigde Staten
      • +1 3055315571
      • Contactformulier
      Contactformulier
      Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
          Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
          Imagen módulo

          We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

          Imagen módulo

          Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
          Milieubeleid van Grupo Hotusa
          Doel

          Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


          Toepassingsgebied


          -Interne operaties

          Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


          -Behoud en zorg

          Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


          -Leveringsketen

          Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


          -Klant en gemeenschap

          Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


          -Innovatie en technologie

          Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


          -Betrokkenheid van medewerkers

          Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



          Gedragsprincipes


          1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

          Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


          2. Cultuur van continue verbetering

          Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


          3. Preventie en beheer van milieurisico’s

          Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


          4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

          Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


          5. Transparantie en effectieve communicatie

          Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


          6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

          Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


          7. Betrokkenheid bij globale actie

          Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


          Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



          Herziening en actualisering


          Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.