We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
    Eurostars Hotel Company
    Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
    Eurostars Hotel Company
    Please write your email or password correctly.
    Bent u uw wachtwoord vergeten?

    Jouw evenement in

    Vergaderzalen

    Vergaderingen en evenementen

    • Puerta de Alcalá

      35 m2
      Het salon Puerta de Alcalá is ideaal voor kleine bijeenkomsten en kan, afhankelijk van de opstelling, tot 20 personen ontvangen.
    • Puerta de Hierro

      60 m2
      Ons salon Puerta de Hierro is ideaal voor grootschaligere evenementen en kan tot 60 personen ontvangen.
    • Puerta del Sol

      50 m2
      Salon Puerta del Sol is 50 m2 groot en is ideaal voor je vergaderingen.
    • Puerta de Europa

      225 m2

      Salon Puerta de Europa is onze grootste zaal en biedt plaats aan 150 personen. Hier kun je uiteenlopende evenementen organiseren.

    • Puertas de Hierro + Toledo

      110 m2

      De zaal Puerta de Hierro + Toledo biedt een ruime, veelzijdige en functionele omgeving, ideaal voor zakelijke bijeenkomsten, presentaties, trainingen of privé-evenementen. De combinatie van beide zalen maakt het mogelijk om de opstelling aan te passen aan de behoeften van elk evenement, terwijl er altijd een heldere en comfortabele sfeer behouden blijft.

      Toegewijd aan Duurzaamheid

      BETROKKENHEID
      BIJ CULTUUR

      HERSTEL VAN
      HISTORISCH ERFGOED

      MILIEU
      DUURZAAMHEID

      SOLIDAIRE
      EVENEMENTEN