We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
      Eurostars Hotel Company
      Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
      Eurostars Hotel Company
      Please write your email or password correctly.
      Bent u uw wachtwoord vergeten?
      Pousada de A Lanzada Pousada de A Lanzada

      Pousada de A Lanzada

      O Grove


      • Exclusief tarief
        voor leden


      • Speciale
        ervaringen en attenties


      • Gratis
        verblijven en diensten

      Pousada de A Lanzada

      Luxe en comfort in een van de natuurlijke paradijzen van Galicië

      HET HOTEL
      Pousada de A Lanzada

      De Pousada da Lanzada is gelegen op de landengte van het schiereiland O Grove en heeft een spectaculair uitzicht op het strand van Lanzada, door menigeen beschouwd als het mooiste van Galicië. De Pousada da Lanzada is een paradijselijk 4-sterrenhotel in een droomomgeving, met 23 volledig vernieuwde kamers. Bovendien heeft de Pousada directe toegang tot het strand via een ondergrondse doorgang die de weg doorkruist.

      Het gebouw met twee verdiepingen van het Pousada da Lanzada werd gebouwd met granieten metselwerk en heeft een lange geschiedenis in de regio van Salnés. Vanaf 1927 gaf dit gebouw onderdak aan het sanatorium Gil Casares voor tuberculose patiënten, omdat het gebied ten zeerste werd gewaardeerd om het klimaat en het water. Naderhand was het gebouw een school voor doofstommen en in de afgelopen decennia heeft het gefunctioneerd als centrum voor beroepsopleiding in de horeca van de Diputación de Pontevedra. Geheel gerenoveerd en aangepast aan haar nieuwe bestemming als luxe etablissement, opende het Pousada da Lanzada haar deuren in 2015 onder management van de Grupo Hotusa.

      Het luxueuze hotel Pousada da Lanzada heropent zijn deuren. Het gebouw werd volledig gerenoveerd en gerestaureerd maar aan zijn authentieke karakter werd niet geraakt. De Pousada da Lanzada ligt in een prachtige omgeving en beschikt over mooie, verzorgde tuinen, een ruime ontbijtzaal en een overdekte parkeergelegenheid voor de gasten.

      Het hotel bevindt zich aan het strand en ligt op 5 km van het centrum van O Grove. Ook het op 11 km gelegen stadje Sanxenxo is zeker een bezoekje waard.

      • Aantal kamers:
        23 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15:00.

      • Uitchecken voor:
        12:00 uur.

      • Huisdieren:
        Niet toegelaten.

      • Parkeren:
        Gratis niet-overdekte parking.

      • Ontbijt:
        Van 8:30 tot 11:00 uur.

      • Groepen:
        Als je meer dan 3 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      • Aantal kamers:
        23 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15:00.

      • Uitchecken voor:
        12:00 uur.

      • Huisdieren:
        Niet toegelaten.

      • Parkeren:
        Gratis niet-overdekte parking.

      • Ontbijt:
        Van 8:30 tot 11:00 uur.

      • Groepen:
        Als je meer dan 3 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      Functioneel karakter

      Faciliteiten

      Aanbiedingen

      Kunnen we u verleiden?

      01

      Thermal Getaway: Access to the Thermal Club of Eurostars Isla de La Toja

      €29 per person

      Deze prachtige ontspanningsactie omvat 90 minuten toegang tot de thermale club van Eurostars Isla de la Toja om uw verblijf bij ons compleet te maken.

      Supplement gekoppeld aan de accommodatieboeking. Gelieve uw kamertype te selecteren voordat u een ervaring kiest.
      90 minuten toegang tot de Thermale Club, op voorafgaande reservering in het hotel. Geldig voor één gebruik per persoon.
      Kinderen van 2 tot 12 jaar hebben toegang tussen 10:00 en 12:00 uur ’s ochtends en tussen 16:00 en 18:00 uur ’s middags.
      Kinderen onder de 2 jaar hebben geen toegang tot de faciliteiten.

      Bekijk aanbod

      Bezoek aan Bodega Gran Bazan met proeverij

      € 20/persoon

      Geleide rondleiding door de wijngaard en wijnkelder. Gecommentarieerde proeverij van 4 wijnen. Inclusief kaas en natuurmosselen in blik.

      Openingstijden:
      Hoogseizoen (12/04 - 31/08):
      Dinsdag tot en met vrijdag om 11:00, 13:00 en 17:00 uur.
      Zaterdag om 11:00 en 13:00 uur.

      Rest van het jaar:
      Dinsdag tot en met vrijdag om 12:00 en 17:00 uur.
      Zaterdag om 12:00 uur.

      * Vooraf reserveren verplicht. Start vanaf 12 april 2023.
      Dagen zonder beschikbare bezoeken:
      Juni: 3 4 9 10 13 17 23 24 29 30
      Juli: 1 8 15 19 22 29 30
      Augustus: 5 12 19 25 26

      Bekijk aanbod

      Catamarantochtje langs de riviermond

      20€/volwassene
      10€/kind

      Mosselroute

      Inclusief: vertrek en terugkeer vanuit de haven van O Grove.
      Duur 1u 15min.

      Bezoek aan de kweekgebieden van mosselen, oesters en Sint-Jakobsschelpen.
      Onderwaterpanorama's via de glazen bodem van onze catamarans.
      De hele rondleiding wordt toegelicht door onze gidsen.
      Inclusief proeverij aan boord van gestoomde mosselen en jonge wijn, water of frisdrank.
      Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de route te wijzigen, aan te passen of te annuleren vanwege weersomstandigheden of overmacht die de uitvoering ervan verhinderen, zonder enige kosten voor de klant, behalve de terugbetaling van de ticketprijs.


      Informeer bij het hotel naar de openingsdagen in februari en maart.


      April: dagelijks van 12:00 tot 17:00

      Bekijk aanbod
      01
      Onze

      Diensten

      ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

      Ligging en contact

      Meer informatie
      • CARRETERA DE A LANZADA S/N O Grove
        36980 Spanje
      • (+34) 986739946
      • +34 986803213
      • Contactformulier
      Contactformulier
      Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
          Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
          Imagen módulo

          We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

          Imagen módulo

          Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
          Milieubeleid van Grupo Hotusa
          Doel

          Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


          Toepassingsgebied


          -Interne operaties

          Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


          -Behoud en zorg

          Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


          -Leveringsketen

          Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


          -Klant en gemeenschap

          Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


          -Innovatie en technologie

          Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


          -Betrokkenheid van medewerkers

          Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



          Gedragsprincipes


          1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

          Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


          2. Cultuur van continue verbetering

          Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


          3. Preventie en beheer van milieurisico’s

          Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


          4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

          Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


          5. Transparantie en effectieve communicatie

          Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


          6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

          Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


          7. Betrokkenheid bij globale actie

          Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


          Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



          Herziening en actualisering


          Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.