We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
    Eurostars Hotel Company
    Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
    Eurostars Hotel Company
    Please write your email or password correctly.
    Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Eurostars Atlántida Eurostars Atlántida

    Eurostars Atlántida

    Santa Cruz de Tenerife


    • Exclusief tarief
      voor leden


    • Speciale
      ervaringen en attenties


    • Gratis
      verblijven en diensten

    Eurostars Atlántida

    Uitzicht op de Atlantische Oceaan in het commerciële hart van Tenerife

    HET HOTEL
    Eurostars Atlántida

    Gelegen in het hart van het commerciële en financiële centrum van Santa Cruz de Tenerife, op een steenworp afstand van het César Manrique Maritiem Park, valt Eurostars Atlántida op door zijn stedelijke en eigentijdse stijl. De glazen gevel en panoramische liften creëren een voortdurende dialoog met de stad en de Atlantische Oceaan, terwijl de ruime en lichte kamers eigentijdse elegantie combineren met comfort dat is ontworpen voor het welzijn van de gast.

    Het hotel biedt ook hoogwaardige sociale en professionele ruimtes: de Gastrobar SOOK, waar de Canarische keuken wordt heruitgevonden in een moderne omgeving, en verschillende modulaire vergaderzalen met natuurlijk licht, veelzijdig en aanpasbaar voor elk type evenement. Daarnaast biedt het dakterras voor evenementen met bubbelbaden panoramisch uitzicht op zee en de stedelijke skyline, wat een ervaring creëert die de kosmopolitische energie van Santa Cruz combineert met de rust en het comfort van een elegant stedelijk toevluchtsoord.

    • Aantal kamers:
      144 kamers.

    • Inchecken vanaf:
      15:00

    • Uitchecken voor:
      12:00

    • Huisdieren:
      Niet toegestaan

    • Parkeren:
      Binnen, betaald (15 €/dag)

    • Ontbijt:
      7:00–10:00 uur

    • Café:
      10:00–23:00

    • Gastrobar SOOK Restaurant:
      13:00–16:00 en 20:00–23:00

    • Fitnessruimte:
      Van 7:00 tot 21:00.

    • Groepen:
      Reserveringen van meer dan 5 kamers kunnen onderhevig zijn aan toeslagen en speciale voorwaarden.

    • Aantal kamers:
      144 kamers.

    • Inchecken vanaf:
      15:00

    • Uitchecken voor:
      12:00

    • Huisdieren:
      Niet toegestaan

    • Parkeren:
      Binnen, betaald (15 €/dag)

    • Ontbijt:
      7:00–10:00 uur

    • Café:
      10:00–23:00

    • Gastrobar SOOK Restaurant:
      13:00–16:00 en 20:00–23:00

    • Fitnessruimte:
      Van 7:00 tot 21:00.

    • Groepen:
      Reserveringen van meer dan 5 kamers kunnen onderhevig zijn aan toeslagen en speciale voorwaarden.

    Elk hotel een universum

    Faciliteiten

    • Horeca

      Het gastronomische aanbod van Eurostars Atlántida combineert Canarische traditie en innovatie in een moderne en gastvrije omgeving. Met ruimtes ontworpen voor het plezier en comfort van de gasten biedt het hotel alles van een uitgebreid ontbijtbuffet tot meer verfijnde culinaire ervaringen waarin lokale smaken creatief worden geïnterpreteerd. Elke aanbieding is bedoeld om te verrassen, te verrukken en memorabele momenten te creëren in Santa Cruz de Tenerife.

    • Zalen

      Eurostars Atlántida biedt ruimtes die functionaliteit, elegantie en licht combineren in het hart van Santa Cruz de Tenerife. De zalen, verdeeld over twee verdiepingen, kunnen worden gebruikt voor zakelijke vergaderingen en conferenties, evenals voor privé-evenementen en cocktails, en zorgen voor comfort en succes bij elk evenement. Natuurlijk licht, airconditioning en veelzijdigheid van de ruimtes maken het hotel ideaal voor elk soort bijeenkomst, terwijl het panoramische terras evenementen in de buitenlucht met uitzicht op de oceaan mogelijk maakt.

    Aanbiedingen

    Kunnen we u verleiden?

    01

    Romantische Ervaring

    55€

    Details om te verrassen. Alles is klaar zodat jullie alleen hoeven te genieten van de liefde.

    In Eurostars Atlántida hebben we een romantische ervaring gecreëerd om samen met je partner te delen.

    Omvat:
    - Late check-out tot 14:00 uur* voor een ontspannen vertrek
    - Fles Freixenet Trepat Brut cava op de kamer
    - Selectie van gastronomische bonbons
    - Vers fruit op de kamer

    *Afhankelijk van beschikbaarheid

    Bekijk aanbod

    Comfortervaring

    35€

    Flexibele tijden, alles ontworpen om zich aan te passen aan jouw schema.

    In Eurostars Atlántida hebben we deze businesservaring gecreëerd met jouw efficiëntie en comfort in gedachten. Geen haast, geen complicaties.

    Omvat:
    - Vroeg inchecken* om je verblijf zonder gedoe te beginnen
    - Late check-out tot 14:00 uur* voor een ontspannen vertrek
    - Vers fruit op de kamer
    - Extra water op de kamer
    - Selectie van bonbons

    *Afhankelijk van beschikbaarheid

    Bekijk aanbod
    01
    Onze

    Diensten

      • Het inchecken bij {{nameHotel}} is mogelijk vanaf {{check_in}} uur.
      • Het uitchecken bij {{nameHotel}} is om {{check_out}} uur.
      • De prijzen bij {{nameHotel}} kunnen variëren afhankelijk van de verblijfsperiode (data, hotelvoorwaarden, enz.). Kies uw data om de prijs te zien.
      • {{nameHotel}} ligt op {{distancia}} van het centrum van {{city}}.
      • {{nameHotel}} biedt de volgende activiteiten en diensten aan (er kunnen kosten van toepassing zijn):
        {{listaOfertas}}

    ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

    Ligging en contact

    Meer informatie
    • Av. Tres de Mayo 3 Santa Cruz de Tenerife
      38005 Spanje
    • 922 294 500
    • Contactformulier
    Contactformulier
    Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
        Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
        Imagen módulo

        We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

        Imagen módulo

        Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
        Milieubeleid van Grupo Hotusa
        Doel

        Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


        Toepassingsgebied


        -Interne operaties

        Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


        -Behoud en zorg

        Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


        -Leveringsketen

        Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


        -Klant en gemeenschap

        Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


        -Innovatie en technologie

        Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


        -Betrokkenheid van medewerkers

        Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



        Gedragsprincipes


        1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

        Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


        2. Cultuur van continue verbetering

        Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


        3. Preventie en beheer van milieurisico’s

        Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


        4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

        Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


        5. Transparantie en effectieve communicatie

        Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


        6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

        Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


        7. Betrokkenheid bij globale actie

        Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


        Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



        Herziening en actualisering


        Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.