We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
    Eurostars Hotel Company
    Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
    Eurostars Hotel Company
    Please write your email or password correctly.
    Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Exe Gran Hotel Solúcar Exe Gran Hotel Solúcar

    Exe Gran Hotel Solúcar

    Sevilla


    • Exclusief tarief
      voor leden


    • Speciale
      ervaringen en attenties


    • Gratis
      verblijven en diensten

    Exe Gran Hotel Solúcar

    Palatial airs, Mudejar herinneringen en Almoravid luxe

    HET HOTEL
    Exe Gran Hotel Solúcar

    Exe Gran Hotel Solucar is een groot residentieel juweeltje met alle luxe en Mudejar herinneringen die nodig is om u te helpen genieten van de regio Aljarafe. Nauwgezette decor en warme interieur bieden onze gasten moderne, uitgebreide faciliteiten en zeer professionele service.

    Het hotel beschikt ook over een restaurant, perfect voor evenementen, waar je heerlijke gerechten uit de traditionele Andalusische gerechten (gebakken vis, Iberische vlees, gazpacho, traditionele stoofschotels), recepten gemaakt met alle liefde en energie van het zuiden, waar zelfs de meest veeleisende fijnproevers tevreden zijn.

    Het hotel heeft ook een cafetaria die alleen in de namiddag geopend is.

    Het ontbijt wordt geserveerd op de binnenplaats rond onze prachtige zwembad.

    • Aantal kamers:
      149 kamers.

    • Inchecken vanaf:
      14:00

    • Uitchecken voor:
      12:00

    • Huisdieren:
      Niet toegestaan.

    • Parkeren:
      Gratis niet-overdekte parkeergelegenheid.

    • Ontbijt:
      Van Maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 8:00 tot 11:00 uur.

    • Café:
      Van 20:00 tot 23:30 uur.

    • Minderjarigen:
      Kinderen onder de 18 kunnen alleen in de accommodatie verblijven onder begeleiding van een ouder of voogd.

    • Zwembad:
      Gesloten van oktober 2025 tot 19 juni 2026.

    • Groepen:
      Als je 3 of meer kamers boekt, kunnen er speciale annulerings- en betalingsvoorwaarden gelden.

    • Aantal kamers:
      149 kamers.

    • Inchecken vanaf:
      14:00

    • Uitchecken voor:
      12:00

    • Huisdieren:
      Niet toegestaan.

    • Parkeren:
      Gratis niet-overdekte parkeergelegenheid.

    • Ontbijt:
      Van Maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 8:00 tot 11:00 uur.

    • Café:
      Van 20:00 tot 23:30 uur.

    • Minderjarigen:
      Kinderen onder de 18 kunnen alleen in de accommodatie verblijven onder begeleiding van een ouder of voogd.

    • Zwembad:
      Gesloten van oktober 2025 tot 19 juni 2026.

    • Groepen:
      Als je 3 of meer kamers boekt, kunnen er speciale annulerings- en betalingsvoorwaarden gelden.

    Feels like Home

    Faciliteiten

    • Horeca

      Het hotel heeft een restaurant en een cafetaria. Het restaurant Don Curro serveert uitstekende gerechten uit de traditionele Andalusische keuken (gebakken vis, Iberisch vlees, Andalusische gazpacho, traditionele stoofschotels ...), recepten gemaakt met alle liefde en energie van het zuiden, waar zelfs de meest veeleisende fijnproevers tevreden zijn. Er is geen cafetaria en catering om 12.00 uur.

      Het ontbijt wordt geserveerd op de patio rondom ons fantastische zwembad. Naast ons typisch Don Curro-restaurant dat geopend is voor het diner (van 20.00 tot 23.00 uur), bieden wij een cafetaria-service van 19.00 tot 23.30 uur. Geniet van kwaliteitsproducten in een rustige en comfortabele omgeving met uitzicht op het zwembad.

    • Zalen

      The Exe Gran Hotel Solúcar has spaces for hosting conventions and corporate events. It offers a wide range of halls that, combined with our gastronomy, make us an excellent setting for conferences, exhibitions, and banquets.

    Aanbiedingen

    Kunnen we u verleiden?

    01

    Romantische Ervaring

    € 20

    Kom de liefde vieren en geniet van een onvergetelijke romantische nacht.

    Omvat:
    -Cava en chocolaatjes op de kamer.
    -Late check-out 15:00 uur.

    Bekijk aanbod
    01
    Onze

    Diensten

    ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

    Ligging en contact

    Ligt op 20 kilometer van Sevilla, het Gran Hotel Solucar in de stad Sanlúcar la Mayor is strategisch geplaatst, ver genoeg van de grote stad te krijgen alle charme en de rust van de Aljarafe regio, maar toch dicht genoeg bij Sevilla om al zijn artistieke en culturele pareltjes en bedrijven in de buurt, niet te vergeten de hoge vermelden speed train station (23 km) en de luchthaven (26 km).

    Meer informatie
    • CTRA. Nac. Sevilla - Huelva A-472 s/n Sevilla
      41800 Spanje
    • (+34) 95 570 34 08
    • 95 570 16 17
    • Contactformulier
    Contactformulier
    Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
        Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
        Imagen módulo

        We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

        Imagen módulo

        Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
        Milieubeleid van Grupo Hotusa
        Doel

        Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


        Toepassingsgebied


        -Interne operaties

        Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


        -Behoud en zorg

        Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


        -Leveringsketen

        Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


        -Klant en gemeenschap

        Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


        -Innovatie en technologie

        Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


        -Betrokkenheid van medewerkers

        Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



        Gedragsprincipes


        1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

        Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


        2. Cultuur van continue verbetering

        Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


        3. Preventie en beheer van milieurisico’s

        Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


        4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

        Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


        5. Transparantie en effectieve communicatie

        Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


        6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

        Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


        7. Betrokkenheid bij globale actie

        Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


        Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



        Herziening en actualisering


        Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.