We gebruiken first-party en third-party cookies voor analytische doeleinden over het gebruik van het web, personaliseren de inhoud op basis van uw voorkeuren en gepersonaliseerde advertenties op basis van een profiel uit de verzameling van uw surfgedrag. Voor meer informatie kunt u ons cookiebeleid lezen. U kunt alle cookies accepteren via de knop "Accepteren" of u kunt het gebruik ervan configureren of weigeren door op "Cookies configureren" te klikken. Cookiebeleid
      Eurostars Hotel Company
      Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
      Eurostars Hotel Company
      Please write your email or password correctly.
      Bent u uw wachtwoord vergeten?
      Exe Lev Exe Lev

      Exe Lev

      Ljubljana


      • Exclusief tarief
        voor leden


      • Speciale
        ervaringen en attenties


      • Gratis
        verblijven en diensten

      Exe Lev

      Elegantie en comfort in het centrum van Ljubljana

      HET HOTEL
      Exe Lev

      Met een indrukwekkende glazen façade is het Exe Lev, geopend in 1964, gevestigd in een voormalig gerenommeerd restaurant in het centrum van Ljubljana. Vanwege de kwaliteit van de dienstverlening is dit etablissement een begrip geworden en in zijn lange geschiedenis heeft het vele beroemdheden ontvangen, zoals Louis Armstrong, Bob Dylan en Luciano Pavarotti.

      Onlangs gerenoveerd, biedt het hotel een moderne structuur met een vleugje retro, waardoor een warme sfeer van tijdloze elegantie is ontstaan, altijd met respect voor de geschiedenis van de faciliteiten.

      Op de bovenste verdiepingen heb je een adembenemend uitzicht over de stad. De bar biedt onze gasten een uitgebreide keuze aan wijnen, sterke dranken en voortreffelijke cocktails, in een warme en gezellige sfeer.

      • Aantal kamers:
        231 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15.00 uur

      • Uitchecken voor:
        12.00 uur

      • Huisdieren:
        Huisdieren toegestaan (max. 10 kilo) tegen een toeslag van € 30 p/verblijf.

      • Parkeren:
        Het hotel beschikt over een ondergrondse parkeergarage. € 19/nacht

      • Ontbijt:
        Maandag t/m vrijdag van 6.30 tot 10.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 7.00 tot 10.30 uur.

      • L Bistro & Bar:
        Van 11:00 tot 23:00.

      • Groepen:
        Als je meer dan 5 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      • Aantal kamers:
        231 kamers.

      • Inchecken vanaf:
        15.00 uur

      • Uitchecken voor:
        12.00 uur

      • Huisdieren:
        Huisdieren toegestaan (max. 10 kilo) tegen een toeslag van € 30 p/verblijf.

      • Parkeren:
        Het hotel beschikt over een ondergrondse parkeergarage. € 19/nacht

      • Ontbijt:
        Maandag t/m vrijdag van 6.30 tot 10.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 7.00 tot 10.30 uur.

      • L Bistro & Bar:
        Van 11:00 tot 23:00.

      • Groepen:
        Als je meer dan 5 kamers boekt, kunnen er speciale voorwaarden gelden.

      Feels like Home

      Faciliteiten

      • Horeca

        Je kunt ook genieten van een heerlijke kop koffie in de ochtend, een verfrissend fruitsapje in de middag of een drankje in de avond. Ook vind je bij ons een ruime keuze aan wijnen, sterke drank en cocktails in een warme en vriendelijke ambiance.

      • Zalen

        In de evenementenruimte van de Exe Lev kun je recepties, galadiners en ook bruiloften organiseren, pal in het centrum van Ljubljana. Ook is er de Karantanija conferentiezaal die plaats biedt aan 400 personen.

        Voor het boeken van een zaal, of andere verzoeken, stuur een e-mail naar:  info.mice@grandhotelunioneurostars.com.

      Aanbiedingen

      Kunnen we u verleiden?

      01

      Stadsrondleiding

      95€

      Tijdens deze rondleiding verkennen we de belangrijkste bezienswaardigheden om meer te weten te komen over de geschiedenis, kunst, architectuur en levensstijl van de stad, zowel in het verleden als vandaag.

      Maak samen met de gids een wandeling door de oud stad en leer meer over Ljubljana’s geschiedenis en de belangrijkste bezienswaardigheden. Start vanaf het Prešernov trg plein, met aan het eind de Franciscaanse kerk en de verbinding met de Drievoudige Brug. Loop vervolgens naar de Plečnik Markt en de Kathedraal en ga verder naar het Stadhuis en de Robba Fontein, steek de Drakenbrug over, ga langs de Nationale Bibliotheek en de Universiteit om het Križanke Zomertheater te bereiken en ga verder naar het Kongresnitrg plein.

      Duur: 2 uur.
      Ontmoetingspunt: receptie van het hotel.
      Beschikbare talen: Engels, Spaans, Frans, Sloveens, Duits, Italiaans, Kroatisch en Servisch.

      *De rondleiding kan worden aangepast aan jouw persoonlijke voorkeuren. Als de op maat gemaakte rondleiding langer dan twee uur duurt, wordt voor de extra tijd € 35 per uur in rekening gebracht.
      *De touroperator behoudt zich het recht voor wachtgeld van € 16 per uur te vragen.
      *100% van de tourprijs moet worden betaald bij annulering minder dan 3 dagen voor het afgesproken vertrektijdstip.

      Bekijk aanbod
      01
      Onze

      Diensten

      ONZE MOMENTEN Uniek en cultureel

      Ligging en contact

      Meer informatie
      • Vošnjakova ulica 1 Ljubljana
        1000 Slovenië
      • + 386 1 308 7000
      • Contactformulier
      Contactformulier
      Heb je een vraag? Stuur ons een bericht en wij antwoorden zo snel mogelijk.
          Verzonden, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
          Imagen módulo

          We beschikken over de BioScore-certificering, die ons commitment aan duurzaam hotelbeheer onderschrijft. Het garandeert aspecten zoals efficiënt gebruik van middelen, vermindering van uitstoot en sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze certificering ondersteunt een transparante aanpak en naleving van de hoogste duurzaamheidsnormen.

          Imagen módulo

          Toegewijd aan duurzaamheid hebben wij een Milieubeleid dat een verantwoord model bevordert door prioriteit te geven aan het gebruik van hernieuwbare energie, waterbesparing, emissiereductie en efficiënte afvalbeheer. Samen werken we aan een meer bewust en respectvol toerisme. .
          Milieubeleid van Grupo Hotusa
          Doel

          Dit beleid heeft tot doel richtlijnen vast te stellen voor een optimale en verantwoorde milieu- en middelenbeheer in alle activiteiten van Grupo Hotusa, zowel in Spanje als wereldwijd.


          Toepassingsgebied


          -Interne operaties

          Alle acties binnen Grupo Hotusa moeten in lijn zijn met de principes van duurzaamheid en energie-efficiëntie, met als doel het minimaliseren van het gebruik van natuurlijke hulpbronnen en daarmee de bijbehorende milieu-impact door verbeterde operationele praktijken.


          -Behoud en zorg

          Wij dragen bij aan het behoud van biodiversiteit en de bescherming van inheemse flora en fauna, waar deze ook voorkomt.


          -Leveringsketen

          Grupo Hotusa zet zich in om uitsluitend samen te werken met leveranciers die milieuvriendelijke praktijken aantonen, zodat de gehele waardeketen onze duurzaamheidswaarden weerspiegelt.


          -Klant en gemeenschap

          Wij bevorderen bewustwording en educatie voor het optimaliseren van middelen bij onze klanten en de samenleving, door duurzame praktijken en respect voor de natuurlijke omgeving te stimuleren.


          -Innovatie en technologie

          Wij onderzoeken en adopteren nieuwe technologieën en innovatieve praktijken die zorgen voor hogere energie-efficiëntie, minder afval en verbeterd waterbeheer.


          -Betrokkenheid van medewerkers

          Wij trainen en motiveren onze medewerkers om als ambassadeurs van ons milieubeleid op te treden, zodat duurzame praktijken op alle niveaus van de organisatie worden geïmplementeerd.



          Gedragsprincipes


          1. Betrokkenheid bij de omgeving en minimalisering van onze impact

          Grupo Hotusa toont een onwankelbare inzet voor de bescherming en het behoud van het milieu. Deze inzet wordt vertaald in concrete acties om vervuiling te voorkomen, natuurlijke hulpbronnen verantwoord te gebruiken, onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en biodiversiteit in onze operationele omgevingen te bevorderen. We geven prioriteit aan hernieuwbare energie, efficiënt watergebruik en duurzaam afvalbeheer.


          2. Cultuur van continue verbetering

          Wij hanteren een continu verbeteringsproces voor ons middelenbeheer door periodiek doelen vast te stellen en te evalueren om onze milieu-impact significant te verminderen. Door innovatie en adoptie van de beste sectorpraktijken streven wij ernaar een voorbeeld te zijn in duurzaamheid en milieuvriendelijke verantwoordelijkheid.


          3. Preventie en beheer van milieurisico’s

          Wij identificeren, evalueren en beheren proactief de milieurisico’s die verband houden met onze activiteiten. We implementeren monitorings-, controle-, preventie- en mitigatiemaatregelen op basis van grondige analyses en de beste internationale praktijken, waardoor onze organisatie zich kan aanpassen aan milieugerelateerde uitdagingen.


          4. Naleving van wettelijke en andere vereisten

          Grupo Hotusa garandeert, in het kader van haar inzet voor het milieu, de naleving van wettelijke en andere toepasselijke vereisten in al haar faciliteiten en activiteiten.


          5. Transparantie en effectieve communicatie

          Wij verbinden ons ertoe onze milieubeleidslijnen, praktijken en voortgang open en transparant te communiceren, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze stakeholders. Wij stimuleren constructieve dialoog en betrokkenheid van alle relevante actoren op onze weg naar beter middelenbeheer.


          6. Integratie van duurzaamheid in de bedrijfsstrategie

          Duurzaamheid van onze activiteiten en het respect voor het milieu zijn geïntegreerd in het hart van onze bedrijfsstrategie. Van de selectie van leveranciers tot het ontwerp van ervaringen voor onze klanten, nemen wij milieufactoren mee om de consistentie van onze operaties met globale duurzaamheidsprincipes te waarborgen.


          7. Betrokkenheid bij globale actie

          Wij erkennen het belang van bijdragen aan wereldwijde inspanningen tegen klimaatverandering. Wij sluiten ons aan bij internationale initiatieven en komen vrijwillige verplichtingen na die onze vastberadenheid versterken om verantwoordelijk om te gaan met middelenbeheer, door praktijken te promoten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen en het algemeen welzijn bevorderen.


          Deze leidende principes weerspiegelen onze onwankelbare betrokkenheid bij de omgeving en onderstrepen onze vastberadenheid om leiders te zijn in de implementatie van duurzame praktijken in de toeristische sector. Wij blijven onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat onze activiteiten bijdragen aan een toekomst met efficiënt middelenbeheer en duurzaamheid voor alle betrokkenen.



          Herziening en actualisering


          Dit beleid wordt periodiek herzien om de afstemming met de beste praktijken in de sector en de veranderende behoeften van Grupo Hotusa te waarborgen.