Eurostars Hotel Company
        Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
        Eurostars Hotel Company
        Please write your email or password correctly.
        Bent u uw wachtwoord vergeten?

        Vergaderingen en evenementen

        Zalen

        We zijn volledig toegerust om privé- en zakelijke bijeenkomsten te organiseren. Dit is dé plaats voor zulke bijeenkomsten in de stad. Onze ruime zalen zijn de perfecte locatie voor die belangrijke bijeenkomst die u wilt organiseren.

        Het hotel beschikt over vier grote zalen van verschillende afmetingen en voor verschillende aantallen personen, naast de Mirador Santa Barbara lounge, waar elke dag het ontbijt geserveerd wordt. Het hotel heeft een capaciteit van in totaal duizend personen, waarvan maximaal 400 in één ruimte.

        Met onze uitstekende catering en ruime zalen is dit de perfecte locatie voor uw bruiloftsfeest. Verder werken we met verschillende bedrijven samen om zo'n bijeenkomst dat speciale, persoonlijke accent te geven.

        Voor afspraken kunt u een e-mail sturen naar info@hotelexealfonsoviii.com of bellen naar + 34 927 410 250.

        Zaal
        • GUADIANA

          260 m2
          260 m2
          220
          260
          60
          80
          60
          -
          GUADIANA

          The Guadiana hall, with an area of 260 m2, located on the first floor of the hotel, is ideal for hosting family and/or corporate events. Thanks to its soundproof panels, it can be divided into different spaces depending on the type of event being held or separated into three separate halls for the simultaneous hosting of multiple events.

          Capaciteit
        • RIO JERTE

          300 m2
          300 m2
          350
          350
          100
          80
          60
          -
          RIO JERTE

          The Rio Jerte hall is located on the ground floor of the hotel and has an area of 300 m2. It is equipped with lighting and sound systems for the realization of all types of presentations.

          Capaciteit
        • TAJO

          390 m2
          390 m2
          370
          420
          150
          120
          80
          -
          TAJO

          The Tajo hall, with an area of 390 m2, located on the first floor of the hotel, is ideal for hosting large family and/or corporate events. Thanks to its soundproof panels, it can be divided into different spaces depending on the type of event being held or separated into three separate halls for the simultaneous hosting of different events.

          Capaciteit
        • MIRADOR SANTA BÁRBARA

          85 m2
          85 m2
          65
          75
          40
          55
          40
          -
          MIRADOR SANTA BÁRBARA

          The Santa Bárbara Lookout, with an area of 85 m2 and located on the top floor of the building, offers spectacular views of the Cathedral and the Santa Bárbara Mountains. It is perfect for hosting small events.

          Capaciteit
        • AMBROZ

          72 m2
          72 m2
          50
          70
          30
          30
          30
          -
          AMBROZ

          The Ambroz hall, formerly the boardroom of Caja Plasencia, has an area of 72 m2. Located on the first floor of the hotel, with natural light, it is an ideal venue for small business meetings, private meals, and family events.

          Capaciteit