Voor de telefonische afhandeling van gelijk welke stappen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op 913 342 196.
Please write your email or password correctly.
Bent u uw wachtwoord vergeten?
Vind een antwoord op al je vragen

Veelgestelde vragen

  • Klik hier om naar de pagina “Mijn reservering” te surfen en uw reservering te bekijken.
  • Klik hier om naar de pagina “Mijn reservering” te surfen en uw reservering te wijzigen of annuleren.
  • Wanneer u de reservering maakt op onze website zal er een optie verschijnen waarmee u de kamer kunt personaliseren. Als u met een baby reist, kunt u aangeven dat u een wiegje in de kamer wilt.
  • Op het moment dat u de reservering maakt, kunt u het type kamer specificeren. Als u de reservering hebt voltooid maar geen voorkeur doorgaf, kunt u de reservering alsnog aanpassen door naar de rubriek “Reservering wijzigen” op onze officiële website te surfen of rechtstreeks naar het hotel te bellen. Deze verzoeken zijn altijd onder voorbehoud van beschikbaarheid. De beschikbaarheid kan dus niet worden gegarandeerd.
  • Early check-ins en late check-outs zijn mogelijk onder voorbehoud van beschikbaarheid. Er kan een supplement voor worden aangerekend. Ze kunnen niet worden gegarandeerd omdat ze afhankelijk zijn van de hotelbezetting. U kunt één dag voor aankomst contact opnemen met het hotel om de beschikbaarheid te raadplegen.
Voor andere vragen kunt u contact met ons opnemen via de chatfunctie op deze website. De klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag van 09.00 u. tot 19.00 u.
U kunt ons ook via e-mail bereiken. De contactgegevens van onze departementen vindt u hier.
Je kunt je vragen en/of opmerkingen ook via Twitter naar @EurostarsHelp sturen.